.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پشت پرده تکذیب آلودگی برنج های وارداتی

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بررسی آلودگی برنج‌های وارداتی در دستور کار کمیسیون بهداشت مجلس قرار می‌گیرد، فشار لابی‌های پشت پرده سبب تکذیب این موضوع شده است.

حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: آزمایش برنج‌های وارداتی درباره وجود فلزات سنگین اجباری شده است، اما متاسفانه در دولت کارها سلیقه‌ای اجرا می‌شود و آنها هر قسمتی از قانون را دوست داشته باشند اجرا می‌کنند و هر کدام را که نخواهند دور می‌زنند.

وی افزود: سازمان استاندارد قبلاً زیر نظر وزیر صنایع و معادن بود اما در حال حاضر تحت نظر ریاست جمهوری است و رئیس جمهوری هم که به مجلس جواب نمی‌دهد.

شهریاری ادامه داد: متاسفانه قلیان توسط دولت در قهوه‌خانه‌ها آزاد شد، که معنی آن این است دولت علناً سلامت مردم را به بازی گرفته است و وضعیت برنج‌های آلوده هم به همین ترتیب است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه برنج‌های آلوده را در دستور کار کمیسیون بهداشت و درمان قرار می‌دهیم، گفت: این اتفاق قبلاً هم افتاده بود و سازمان ملی استاندارد با حضور در کمیسیون بهداشت به طرح موضوع آلودگی برنج‌های وارداتی پرداخت ولی پس از آن لابی‌های پشت پرده فشار آوردند و پس از ۷۲ ساعت خود موسسه استاندارد گفت که اشتباه شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.